1. Haberler
  2. Genel
  3. Elazığ İl Özel İdaresi ve Pertek Belediyesi İş Birliği ile Çevre Temizliği Yapıldı

Elazığ İl Özel İdaresi ve Pertek Belediyesi İş Birliği ile Çevre Temizliği Yapıldı

featured

 

10 Nisan Çarşamba günü idrak edeceğimiz Ramazan Bayramı öncesinde, Elazığ İl Özel İdaresi tarafından yürütülen temizlik çalışmaları devam ediyor.

Bu kapsamda Elazığ İl Özel İdaresi ve Pertek Belediyesi iş birliği ile çevre temizliği yapıldı.

Elazığ İl Özel İdaresi’ne bağlı 7 araç ve 19 personel ile Pertek Belediye Başkanı Sayın Recai Vural’ın koordinesinde ve kendisinin de katılımıyla belediyeye bağlı ekiplerinde iştirak ettiği çalışmada Pertek Feribot İskelesi civarı ve 2 Km’lik yol boyunca atılan ve çevre kirliliğine sebep olan atıklar toplanarak, katı atık tesisine sevk edildi.

Elazığ İl Özel İdaresi ve Pertek Belediyesi İş Birliği ile Çevre Temizliği Yapıldı
+ - 0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

Giriş Yap

Yeni Nesil Medya Haber ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

Bizi Takip Edin